توزيع پنج میلیون نسخه كتاب ضد شيعي به زبان عربي ،ميان حجاج

به گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسيده از عربستان سعودي حاکي از آن است که چاپ و توزيع پنج ميليون نسخه از يک کتاب ضد شيعي به زبان عربي، ميان حجاج آغاز شده است.

در همين راستا رسانه هاي عربي مخالف رژيم آل سعود فاش کردند که اين اقدام به دستور مستقيم "ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود" پادشاه سعودي انجام شده است.

به نظر مي رسد با بهبود نسبي رابطه تهران و واشنگتن که بيشترين ضرر اين رابطه را کشور عربستان سعودي و ديگر کشورهاي عربي حوزه خليج فارس خواهند ديد، کينه ضد شيعي آل سعود بيش از پيش شده از همين رو چنين دستوري را صادر کرده اند.

به گفته اين رسانه هاي عرب زبان، چاپ اين کتاب ضد شيعي از دو ماه پيش آغاز شد اما توزيع آن ميان حجاج طي يک هفته اخير شروع شده و همچنان ادامه دارد.

قابل ذکر است، اين کتاب ضد شيعي "الکافي في تحذير البشرية من دين الاثنى عشرية، السرطان الشيعي و اللوبي الرافضي (اعرف عدوک)" نام دارد.

ناگفته نماند همه نسخه هاي اين کتاب به زبان عربي نيست بلکه به زبان هاي انگليسي، ترکي نيز ترجمه و در حال توزيع است.

گفته مي شود اين کتاب در نقاط مختلف عربستان به ويژه در ورودي هاي اين کشور مانند فرودگاه ها و مرزهاي زميني ميان حجاج توزيع مي شود.

شايان ذکر است، اين کتاب براي اولين بار در سال 2010 ميلادي توسط نويسنده عربستاني "يعقوب بدر القطامي" تأليف و منتشر شد اما با بودجه اي که دستگاه هاي امنيتي رژيم آل سعود براي مبارزه با مذهب تشيع اختصاص داده اند،‌ اين کتاب تاکنون بارها و بارها تجديد چاپ و به صورت رايگان توزيع شده است.

لازم به ذکر است،‌همه مطالب اين کتاب برگرفته از دست نوشته ها و انديشه هاي "ابن تيميه" پدر معنوي وهابيت جمع آوري شده است.

در پايان گفتني است،‌ در اين کتاب به قتل و ترور شيعيان در سراسر جهان توصيه شده و براي اثبات اين مسأله از آيات و روايت ها و همچنين فتواهاي شيوخ تکفيري استفاده شده ا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تصاوير و مطالب كلي سايت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:حسينيه ثارالله كهنوج,حسينيه ثارالله وزيريها,كتب ضد شيعه,پنج ميليون كتب ضد شيعي,كشتن شيعه, | 16:49 | نویسنده : مرتضي وزيري |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • املاک